vineri, 17 septembrie 2010

plec pe marte

Ma tot gandesc de cateva zile incoace ca ar fi cazul sa plec, sa imi iau zborul, sa decolez...nu stiu cum sa iti spun dar mi-a ajuns, de cafenele, de dupa-amieze plictisite, de cartile din biblioteca citite si recitite, de ora pierdute inutil in spatii virtuale, de intrebarea: unde pleci? de unde vi? de ce e din nou 3 dimineata? (si lista poate continua), de tine indragostit lulea de ea (irelevant cine e), de zgomotul tramvaiului care ma trezeste invariabil la 6 dimineata (aparent m-am dezobijnuit), de tigari, de condus brambura prin oras...de toti si toate. Si daca tot stau si ma gandesc ca trebuie sa plec am decis, maine o iau la picior...sau poate poimaine...de ce poimaine? pai, sa vedem; pentru simplul fapt ca e luni, iar eu am invatat ca lunea incep toate, saptamana, scoala, job, vieti noi, toate incep luni. Asa ca de ce m-as impotrivi eu cliseelor sociale si as decide ca la mine lucrurile incep marti? Hai sa intram in normalitate domle' ca si asa mi s-a spus de prea multe ori in ultima vreme ca am devieri comportamentale (inca in limitele bunului simt, dar de', sunt acolo). De luni schimbam placa, devenim normali, sau mai precis, la fel ca toata lumea...Asta o spun acum, nu voi fi niciodata la fel ca toata lumea; voi fi mereu cea care are nevoie de 5 minute in plus, cea care rade prea zgomotos, se impiedica, iubeste sa isi conduca masina mai ceva ca un baiat, are parul prea cret si mai nou tocurile prea mari (pentru ca de partea cu inaltimea persoanei mele si ce crezi tu despre ea sincer, nu imi mai pasa).
Ne vedem luni, la un ceai in Parcul Central si punem anul ce urmeaza la cale...iar de restul, de vor dori sa mai zaboveasca prin audienta pentru a asista la spectacolul vietii mele, sunteti bine-veniti, de nu, nici o problema, cu ocazia asta se elibereaza locuri pentru noi spectatori.
Carpe noctem! pentru anul ce urmeaza si please God, don't let me be the hideous teacher that all the students want to kill!

Pe luni! Am zis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu