marți, 16 august 2011

Streaming thoughts

M-am intins in pat, langa tine, asa cum o fac seara de seara de 300 de zile incoace. Ti-am simtit atingerea si brusc eram acasa, in bratele tale, singurul loc unde ma simt in siguranta. Respiratia ta imi gadila pielea iar parul meu prea cret iti gadila atingerea. Am inchis ochii si am pasit in alta lume, lumea in care suntem doi, doar noi doi. Vreau sa ma inchid in ea si sa nu mai plec niciodata. Acolo este totul si nimicul, acolo putem fi unul, un tot unic si simplu, cu degete la fel de urate la picioare si fara oameni care sa ne judece existenta. Acolo suntem arhitectii propriului univers si nimic nu ne poate rapi talentul. Acolo putem manca Finetti la 3 dimineata si ciocolata la masa de pranz. Acolo am bea suc in loc de apa si eu m-as hrani din tine. Acolo am fi unici, la fel cum suntem si aici, pentru ca suntem noi...Si inca ceva, lumea asta de care iti tot vorbesc, pe langa ca e minunata, e si nemuritoare.

Am visat frumos azi noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu